tisdag 19 juli 2011

Vart tog Arla vägen?






I slutet av veckan ska jag iväg på "tjoooooo-vad-det-var-livat-i-holken-i-lördags"-födelsedagsfest......utan Lillebror (å han är ju med mig överallt eftersom jag ÄR maten för honom just nu). Det ska bli minst sagt spännande att se hur det ska gå. Stackarn kommer ju att undra vart Arla (alltså undertecknad) har tagit vägen liksom. Fast rent praktiskt skulle jag nog kunna ha en lång-tutt hemma och ändå kunna befinna mig på festen samtidigt (å bara hålla tummarna att ingen kör över den). Hmmm...... Iallafall.

Idag blir det fix-å-dona-dag i trädgården för solen lyser från en klarblå himmel. Äntligen! Tjohoooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst........ Idag visar jag en massa fint som jag varit och fotat på Topiary. Håll tillgodo!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Din blogg är alltid lika kul att läsa!
Oh tack för dina vackra ljuvliga bilder!Ha det så kul på festen.

Kram "Nilla"

Anonym sa...

Vilket härligt hem! jag undrar vilket kök ni har?
Ha en skön sommar!

Johanna Stålros sa...

Hihihi ja här kan man inte ha varit utan att ha fått sig ett skratt;) du skriver på ett så härligt sätt. Kram Johanna

Anne-Lie sa...

Vilka härliga bilder! Hoppas du får skoj på kalaset!