söndag 28 augusti 2011

Snor-present!









Idag har jag fått en snor-present. Eller ja. Inte bokstavligen en snor-present utan mer en "tänkte-att-du-behövde-lite-uppmuntran-mitt-i-allt-snorande-och-snytande"-present. Det var söta och färgstarka Fröken St.Heaven Street herself som kom över med ett gäng lakrits-muffins. Dessa små läckra kreationer ska vara med i en bok (supercoolt!!) och jag fick äran att smaka dem. Härligt! Men än så länge står de orörda i kylen eftersom allting jag äter för tillfället smakar nada-nichts-nothing. Tjibi! Men imorgon har jag bestämt att jag ta mig tusan ska vara pigg och kry, för imorgon är det en lite extra spännande dag. Den som lever få se....

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

Caroline Dourén sa...

Du behöver definitivt lite uppmuntran-och-krya-på-dig-cupcakes ;). Den där förkylningen är inte alls rolig och den är en envis rackare!! Lika trevligt som alltid att träffa dig vännen! Se till att bli bättre nu så vi kan ta en fika och en macaronprovardag med lite nya smaker :D.
Ps; du är nog bland de få människor som fortfarande kan se bra ut trots en dunderförkylning!! Inte illa pinkat det inte!
Kraaaaam!

Johanna Stålros sa...

Gud så underbara!!!!

Camilla sa...

Oj hjälp vad goda de ser ut!!!

Holly Design sa...

Så söta, dom vill man ju inte äta upp...

Caroline Dourén sa...

Åh Tack säger hon som bakat dem :D!! Vad roligt att ni tycker om dem!!!