lördag 6 augusti 2011

Sovande barn!

Det finns inget så lugnande.....
... som att se på ett sovande barn!
Sovande barn gjort av sugarpaste......
.... och sovande barn gjort av KÄRLEK!




Jag har sagt det förr men jag säger det igen. Om ni någon gång blir stressade eller inte är i själslig balans; Sätt dig då ner och se på ett barn som sover. Det finns inget som ger sådan ro för själen. Jag lovar!

Å om Ni inte har ett eget barn att se på (det är olagligt att ta någon annans barn, så det är ju lite dumt att göra det....) så kan Ni alltid beställa ett sovande barn "al la Anne Geddes" hos denna duktiga tjej. Det är hon som har gjort det sovande barnet som står på vårt vardagsrumsbord. Å det är jag (å min käre make) som har gjort det sovande barnet i vår soffa :).

Idag är det ju för tusan lördag!! Tjohoooooooooo!! Det måste firas på något sätt. Eller hur, kära bloggläsare!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Till alla er som väntar på svar via mail från mig, håll ut! Det kommer inom kort.

3 kommentarer :

Therese sa...

Håller med dig.Kan ibland bara stå och se på mina gullungar då dom somnat.Lyssna på det lugna andetagen och sedan kan jag sova gott :-)
Hoppas att ni får en mysig lördag.
Kram
Therese.

Johanna Stålros sa...

Vackert....har inga barn, men jag gillar att kolla på min sovande katt istället;) Kram Johanna

Ovala drömmar sa...

Underbara bilder! Det är så sant, det gör en både lugn och varm i hela själen att bara se på dem när de sover, större lycka än man trodde att man kunde uppleva... Vilken gåva de är, barnen :)