onsdag 10 augusti 2011

Vad gör jag när maken är på gymmet?


En enkel kärleksförklaring på kylskåpsdörren....
.... å en på datorskärmen....
..... å en på badrumsspegeln.....
... å en i nyckelskåpet....
..... å en i hallen!

Vad gör jag när maken är iväg på gymmet? Saknar honom förstås!!! Så idag har Bebis och jag gått runt och satt upp/gömt små lappar runt om i huset som maken skulle se när han kom hem. Uppskattning kan man aldrig få för mycket av. Å inte små kärleksförklaringar heller för den delen.

KRAM på Er, goa bloggläsare. Ni är bara BÄST!!

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... En lapp missade min käre make å det var den som satt på badrumspegeln. Är det bara vi kvinns som alltid slänger en glutt i spegeln när vi varit i badrummet? Hmmmm....

8 kommentarer :

Systrarna Borg sa...

Gulligt! kärlek kan man aldrig få för mycket av :)

♥ Fyra årstider sa...

Ni är ju så söta och jag vet ju det för jag har ju varit hos er i verkligheten:)

Kram Lotta

Johanna Stålros sa...

Hihi helt rätt, jag brukar oxå lämna en lapp ibland....kram Johanna

Frusol sa...

Så sant så sant, måste nog själv bli bättre på det där. Bra att få lite "push" ska genast göra det samma. Tror nog faktiskt att min träningsnarkoman till make ser sig själv oftare i spegeln än vad jag gör så nog finns de ;-)

bakom berget sa...

Gulligt! Jag har skaffat en vit penna som ligger på hyllan i badrummet. Med den skriver vi små meddelanden till varandra på spegeln.
Av kärlek kan man inte få för mycket ;-)
Kram til Dig!

Photo by Maria sa...

Sätt lappen på toalocket nästa gång ;)
Söta små kärleksförklaringar..

Kram Mia

Himlavit sa...

Åå så underbart.. Vi har 3 års dag nästa vecka så jag tror jag ska kombinera ditt tips med lappar med små söta paket, tihi

Kram Tessan

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ja uppskattning kan man aldrig få för mycket av! Gulligt gjort och säkerligen myste han i hela kroppen när han läste era fina ord! Kram!