fredag 2 september 2011

Baksidan är inte alltid vacker!




Oj då! Vad det ser ut här!
Lite tejp för att hålla in "den-där-saken-som-ingen-vet-vad-den-heter"
som gör att ramen kan stå upp
En klassisk "hitte-på-häng-anordning".

Nu har jag äntligen framkallat lite kort på Lillebror. Det var ju bara en sisådär fem månader sedan han föddes (på dagen faktiskt - grattis Lillebror!) så det var väl på tiden att han också får pryda väggarna i hemmet.

I sovrummet har jag gjort en liten "häng-anordning" av två gamla ramar och hängt upp dem bredvid dopklänningen. Å som ni ser så är inte baksidan alltid så vacker. Men man tager vad man haver och gör det bästa av det. Jag tog lite ståltråd och snurrade och virade lite så att ramarna hänger ihop och under varandra (tejpen har jag fuskat med någon annan gång för att inte den där lilla "fliken" på baksidan av ramen). Som sagt. Tur att inte baksidan syns så att man kan fuska lite :).

En riktigt härlig fredag önskar jag er, goa läsare.

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Ida Johansson sa...

Gud vad roligt att Östran kom, har den tidningen ! :D Du inspirerar så många, bland annat mig ! Massor!

Johanna Stålros sa...

Hihi gör väl inget det är ju framsidan som räknas;) Kram kram