tisdag 6 september 2011

Brevlåde-överraskning nr.2!


Japp! Nu är den här. Boken "Halv åtta hos mig" där alla vinnare av säsong 5 (den säsongen jag medverkade i) och 6 är med. Hade glömt bort att den skulle komma tills den damp ner i brevlådan igår som brevlådeöverraskning nr. 2. Helt sjukt kul att få medverka i denna bok! Tyvärr vet jag inte när den kommer ut i handeln men jag ska ge er en liten sneak-peak ur den så klart inom kort. Supersnygg layout har den och med hur många härliga recept som helst. Lovely!

Idag är det riktigt regnrusk här på the Island. Bästa mys-vädret alltså. Vad ska Ni hitta på denna lill-lördag, goa läsare?

KRAM

// Inredningsfrun



2 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Har ju den första så givetvis måste denna med inhandlas =)

Ha en fortsatt fin dag..

Kram Mia

Anonym sa...

Spännande! Den boken vill jag också ha...Får hålla utkik efter den. Måste kännas otroligt att få vara med i en bok både med bild och egna matrecept. Du skulle ge ut en alldeles egen bak o kok bok Med alla dina underbara recept du bjuder oss på. Kram Magda =)