onsdag 14 september 2011

Inspirerande utsikt?

Här sitter jag när jag skriver på datorn.



Jag vet inte om ni, käre läsare, har en mysig liten ombonad och lugn hörna i huset när ni sitter vid datorn. Kanske blickar ni ut över en vacker och inspirerande utsikt eller något annat trevligt. Å jag då? Vart sitter jag och blickar ut över då? Jo, jag sitter och stirrar in i Åbäket (till alla nya läsare så är "Åbäket" aset till tv som min käre make älskar nästan lika mycket som sin familj...nåja.. inte riktigt kanske men you got the point.). Tjibi! Inte konstigt att jag får hela huvudet fullt med tankar och idéer och saker som jag vill skriva om eller göra när jag glor på en stor svart platt tv. Jag menar, jag blir ju mer eller mindre tvingad till att hitta på något annat att tänka på. Hade jag haft en vacker utsikt så kanske jag blivit uppslukad av den och struntat i datorn istället. Hmmmm.....

Så jag fortsätter nog att sitta där jag sitter med ändan i soffan, stirrandes på världshistoriens kanske tråkigaste utsikt. Tur att jag har sällskap iallafall :).
En härlig onsdagskväll önskar jag er!

KRAM

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :