onsdag 26 oktober 2011

Bloggen kapad?!?



Hört någonstans på the Island idag;

" - Du.... Bloggen blev kapad i går va!!!"

" - ????"

" - Jamenjagmenar...eh.... fuldansen.... du la väl inte ut den frivilligt???"

" - Eh.. jo...

" - ...... Men du kan ju alltid säga att den blev kapad........"


Eller så gör jag som jag gör å så får ni gillart eller inte. Man ska ju inte alltid tänka efter så himla mycket, utan ibland är det bara till att tuta och köra.

KRAM på er å tut tut :)!

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Blommorna i det lilla mini-växthuset i köket har fått lämna plats åt flaskor av olika slag och storlekar. Å så lite ljus i så att det blir lite extra mys!

5 kommentarer :

Anonym sa...

Åh, vad fint med ljusen! Vilket bra tips! Tack för en härlig blogg! Kramr Emma

Sjöboden sa...

Ähh! Det är nyttigt att bjuda på sig själv. Keep it up girl ;)

kram Caroline

Mys och hemtrevnad sa...

hahahaha ja det är nyttigt att bjuda på sig själv ibland...Jag har gjort det med i omgångar...ler stort... En historia är att jag är så himla rädd för möss och det har jag smitat mina barn med. När gabriel var nyfödd så rakade jag mig inte under armarna, då jag helt enkelt sket i det då jag hade fullt upp med amning och blöjbyten. En dag låg jag och amma honom i sängen och lilla Elin då 3 år gammal låg brevid. Plötsligt börjar hon gallskrika, en mus..en mus mamma!!!! Jag blir livrädd och skrikar vartdå!!!!!???!!! Då pekar hon i min armhåla...hihihi....det har vi haft roligt åt många gånger....nu bjuder jag dig på det skrattet! Kramis semlan

Jessica sa...

Vilket bra tips!! Detta måste jag fixa med.. Mitt växthus står bara på altanen och väntar på bättre tider nu. TRÅK! kramar

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Åh så fint du gjort med växthuset!! Den ideén kanske jag lånar!!

Så mysigt att kika in på din finfinfina blogg!!!!

Ha en fin dag!

/Annelie
http://ettfridfullthem.blogspot.com/