söndag 16 oktober 2011

Dagarna flyger förbi!



Var det inte söndag nyss? Herremintid vad dagarna flyger förbi. Nästa veckan fyller Bebis 3 år. TRE ÅR!!! Herrmintid-femtioelva-gånger-om vad dagarna flyger förbi. Han var ju nyss en liten snos i min famn. Hmmm....

Så idag ska vi carpe diem och crea diem för hela slanten å vi börjar med en låååång härlig höstpromenad i solen. Tjohoooooooooooo!!!

Vad ska ni hitta hitta på en söndag som denna, goa läsare?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Idag bjuder jag på en massa fint från Topiary som jag var inne och fotade i veckan. Håll tillgodo :).

2 kommentarer :

Monika sa...

Beautiful things;) and all the spice!

Anonym sa...

Ååå jag håller verkligen med att tiden går sååååå fort, min äldsta son fyllde 17 igår och det betyder att jag blir 36 nästa gång..shit va tiden går fort!!! Man ska ta vara på allt och det tror jag du gör också, för vips så är barna stora..
Kramar till dig du fina <3

Johanna

www.villa-svea.blogspot.com