tisdag 11 oktober 2011

Fördelar!


Det finns ju ändå vissa fördelar med att stiga upp (ofrivilligt) i ottan. Som att man hinner ta sig en liten mysig förmiddags-tupplur tillsammans med Lillebror till exempel. Eller som att man hinner städa fastän det egentligen inte behövs. Eller som att man hinner fixa lite nya blommor till Bebis fönster (å jag gjorde på samma sätt som jag gjorde HÄR). Eller som att man hinner med en förmiddagsfika innan lunch. Eller som att man fortfarande går runt i morgonrock som att man har all tid i världen att bara göra det som andan faller på. Sådana fördelar menar jag. Å klockan är bara lite över tolv. Härligt!

KRAM

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Therése S sa...

Det är skönt när man hinner med allt annat som annars brukar ta tid. Det är nog det bästa med att gå upp tidigt. Hoppas du får en fin måndag.

Anonym sa...

här har vi med en låååång morgon idag...skönt! Härligt att höra att det är mer än jag som inte har gröna fingrar...alltid nice och inte vara ensam...hihi...kramis semlan(mys och hemtrevnad)

Kamilla sa...

Ja ibland är det faktiskt skönt att stiga upp i ottan. Om det inte händer varje dag vill säga... Fin murgröna. Kramis

Anonym sa...

Trodde det var tisdag.....

Johanna Stålros sa...

Ja det kan vara riktigt mysigt;) Kram Johanna

Vita Hemligheter sa...

Man hinner så mycket på morgonen och dan känns längre, jag tycker morgonen är den bästa tiden på dagen:)
Kram Emma