lördag 1 oktober 2011

Natti natti!





Tittar bara in för att säga natti natti. Det har varit en lååååååång och helt fantastisk dag (fast den där inflammationen i min visdomstand hade jag kunnat vara utan. Tandvärk måste ta mig tusan vara det mest onödiga som finns. Förutom fästingar... å nageltrång.... å bilköer..... å den där sista godisbiten i påsen som man alltid äter upp fastän man inte ens gillar den.... hmmm... onödigt var ordet!), men nu är det dax för att kasta sig i bingen. Är helt slut.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Bjuder på lite öländsk blomsterprakt så här på kvällning. Håll tillgodo :)!

5 kommentarer :

Heléns Gott o Blandat sa...

Härliga bilder! Gjorde lite fynd på din loppis igår. Stuvbitarna får nog bli lock till marmeladburkarna, tror jag. Blir på så gott humör när man läser din blogg!! :) Ha´det så gott!!

Anna från Hallsberg sa...

Nästa skördefest...då kommer vi med husvagnen från Närke... Mannen är väl rädd att det blir mer inredning men vad gör väl det när man mutar med god mat fika och mycket gott att dricka ;)

Therése S sa...

Vackra blommor.
Hoppas tandvärken känns bättre snart.

Vita Hemligheter sa...

Vackra blommor:) Fy för tandvärk, jag fick operera bort min visdomstand och det var bättre än att ha ont.
Kram Emma

emh_olsson sa...

Försöker mig på en kommentar igen då.
Var så himla kul att träffa dig igår ! Tycker precis likadant som "Helens gott o blandat" : Man blir på bra humör av din blogg.
O hoppas ditt tandont går över snart.
Kram från Helene (Oskarshamn)