lördag 12 november 2011

Me, my Sweetheart and my hårfärg!

Hej! Här har ni me.....
.... my Sweetheart (alias nya läppstiftet that I lööööve)....
.... och min "nya" hårfärg!
Å så min älsklings-kofta (från Nordljus).
Min käre make lovade att inte mina fötter skulle synas när han fotade.
Det gick väl sådär bra kan jag väl tycka....hmm..

Här har ni oss; Me, my Sweetheart (alias mitt nya läppstift) och min nya (nåja... ganska old news nu i och för sig...) hårfärg en helt vanlig lördag i november. Voliá!

Så. Only for you. En liten lördagskavalkad i all sin enkelhelt (å i brist på annat). Håll tillgodo!

KRAM

// Inredningsfrun

10 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

söt som sweet candy...förstår att maken gärna vilar ögonen på dig....kramis semlan

Mia sa...

Härligt =) Kram på dig.

Nina sa...

Och du är bara så himla fin!

Unknown sa...

SNYGGOOOO....;)) Älskar din hårfärg å ditt härliga sätt att vara...;))
Kram på re och ha en härlig dag!!

Anonym sa...

Härligt :-)
När ska vi få höra om storebrodern på bilderna som du visade för ett tag sen????

Frederica - lantlig inredning, barntavlor och två små gossar sa...

Hur tänkte du när du var blond? ;)
Du är grymt fin i ditt röda hår!
Läppstift är inget för mej, men nu börjar jag fundera...
Koftan, var hittar jag den?

Ha en mysig söndag!!

Malin sa...

Jag diggar dig som bara den! Inredningen, den härliga värmen du sprider på bloggen, den skojfriska attityden och nu självklart även din hårfärg! Helt klart bättre än det blonda men som man brukar säga; "allt klär en skönhet". ;) Ha en bra dag! :)

Lina sa...

Snyggt! Var har ni köpt tavlan som man skymtar i bakgrunden? Så fin!!

Life Of An Angel sa...

Igår bad jag mannen ta kort på gravidmagen men i princip alla kort var kapade precis på mitten av magen :D Blev att jag tog lite bilder själv i spegeln..

Tove sa...

Du är ju bara så supersnygg tjejen!
Jag älskar ditt sätt att vara och din superhärliga blogg som man alltid får en sån positiv kick av att läsa, Stort TACK!
Du piggar upp varje dag men på ett fantastiskt sätt!
Kramar