lördag 26 november 2011

Om att flytta runt.





Det är med att julpynta är ett helt företag här hemma. Först placerar jag ut sakerna där jag tänkt för att sedan flytta runt dem. Gång på gång på gång. Fram och tillbaka. Vissa av mina absoluta favoritsaker passar ju precis ööööverallt och då vill jag ju se vart de blir bäst. Just i år (eller för dagen också....hm...). Typ. Lyxproblem utan dess like talar vi om här alltså.

Men nu ska alla mina-jul-pyntar-lyxproblem få vila en stund och jag tar och packar in familjen i bilen. Idag ska vi ut på äventyr :). Tjohoooooooo!!

En härlig lördag önskar jag Er, goa läsare!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Idag får ni bara se lite detaljbilder eftersom inget är klart här hemma... än....

3 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

hahaha känner igen det där med att flytta runt runt runt...och runt igen....hum...ha en kul utflykt. Kramis semlan

Johanna Stålros sa...

Hahaha det där skrattar jag igenkännande åt;) Underbara julgranskulor i glas. Kram Johanna

Smultron på ett strå sa...

Jättefint, även om det inte är klart ännu! Värmeljus i kakformarna har jag också i år, annars inte mycket nytt här! //kram maria