onsdag 2 november 2011

Vad jag har gjort idag!

Bye bye blonde!
Thé och köööbe-kakor är aldrig så gott som
när man sitter hos frisören....
... med en plastpåse på huvudet.
Det smakar bara lite godare då!

Idag har jag varit hos frisören och blivit ompysslad. Lillebror har suttit i vagnen och hejat på sin mama.

" - Kör så det ryker", sa jag till frisören och det gjorde vi.

Blev det mörkblont? Blev det kastanjebrunt? Blev det rött? Blev det svart?

Ja. Vad blev det egentligen......

// Inredninigsfrun som håller er på halster :)

5 kommentarer :

Anonym sa...

Ha ha måste kika in senare för resultat : ) kram Sofia

MIA på MITT VITA HUS sa...

Men vad roligt, låt oss se resultatet dåååå;)

Kram

Nina sa...

Ahhhh nyfiken nu.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Visaaaaaaaaaaa!!!!!

Tessan sa...

Spännande!!typiskt..jag som inte kommer åt en dator på hela dan imån.