fredag 16 december 2011

Fredag!

Nämen titta vem jag hittade i en gammal Lantliv. Fina, fina Susanne
och deras galet vackra hem.
" Yo! Are you talking too me!?!

Å så var det fredag igen. Härliga fredag. Å om en vecka är det da´n för da´n. Är det inte härligt så säg!

Imorgon blir det både jobb och middags-mys för min del. Det låter ju som en härlig lördag det med :). Tjohoooooooo!!

KRAM på er och trevlig helg, alla fina!

// Inredningsfrun

Pssssssssssssst..... Idag visar jag lite pics som jag tog sist när vi besökte Gårdby Kafé och lanthandel. Enjoy :).

3 kommentarer :

Helena sa...

Åååhhh!!! Vad fin granen är!! Jag är också på jakt efter en sån, men har inte hittat någon än. Nu blev jag ännu mer motiverad.

Vilket vackert hem du har!! Jag har följt din blogg en tid och uppskattar den otroligt mycket. Så fint och inspirerande.

Tack för att du delar med dig av allt det fina!

Kram Helena

Mys och hemtrevnad sa...

så söt den lilla granen är....ha en go helg...kramis semlan

Gunillasljusglimtar sa...

Hej hittar en MYSIG blogg till så här på morronkvisten.Det känns som att det är då man hinner hitta nya vänner...Ha en fin helg / Gunilla