tisdag 6 december 2011

Nödlösning!

I sovrummet hänger nu min senaste lilla kreation....
..... som är en girlang där jag knutit fast en massa jul-lull-lull på.
Den lilla granen har fått en lite ljusslinga för att sprida lite julmys.


Eftersom vi har en del (eh... vi har ju som sagt lite mer än en del...) julpynt här hemma, så vet jag liksom inte vart jag ska göra av allt. Så en nödlösning fick bli att helt enkelt göra en liten girlang av saker som jag inte vet vad jag ska göra med. Jag tog helt sonika och band fast lite jul-lull-lull i en redan befintlig girlang (från Miljögården) och hängde sedan upp den rakt upp och ner. Alltså inte mer komplicerat än så. Så tips!!! Ta allt fint du har (som du inte vet var du ska göra av med) och knyt fast i en fint snöre/band/girlang och så vips har du en egen hemmagjord liten kreation. Behöver inte vara mer märkvärdigt än så.

En härlig tisdag önskar jag Er!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... På fredag mellan kl.11.30-12.30 kan du höra mig i Sveriges Radio Kalmar när jag pratar om jultrender och inredning. Kan ju bli.... spännande :). Så ratta in rätt kanal så hörs vi!

2 kommentarer :

Jessica sa...

Vilken bra ide, ska nog ta å göra något liknande:-) Ha en bra kväll kram Jessica

Jenny sa...

Jättefin. Precis lagom!
/Jenny