fredag 30 december 2011

Nyårsoutfit!

Förra nyårsaftons party-outfit då jag var lite ...kurvig......
..... men det var ju för att jag var hyresvärd åt Lillebror då :).

Förra nyårsafton var Lillebror inneboende hos mig. Minns att jag tyckte det var svårt att hitta en nyårsoutfit som kunde passa (förutom partytälten på Ö&B med ett skärp under magen.. typ) mina köttiga kilon.

I år har jag samma vånda. Men utan köttiga kilon dock.

Vad ska ni svira på er imorgon, goa läsare? Några sista-minuten-tips?

KRAM

// Inredningsfrun som funderar på att ta den lilla svarta i år igen

3 kommentarer :

Anna sa...

Den lilla svarta är ett säkert kort, jag skaffade mig en ny i år;-)
http://www.ekenasliv.se/2011/12/nyarsblasan/
Gott Nytt År!
Kram Anna
Ps: Gratäng/allt-formarna var ljuvliga!! Hallå julklapp/närsomhelstklapp är perfekt tycker jag;-) Ds

Smultron på ett strå sa...

Den lilla svarta funkar alltid! Gott nytt år //kram maria

Martina sa...

Va fin du var!!! :)

Kram Martina