måndag 5 december 2011

Om att fika med Fotbollsfrun!





Idag har jag suttit och fikat med Malin Wollin alias Fotbollsfrun här hemma på the Island. Eller ja. Inte bokstavligen då men jag har fikat i sällskapet av hennes nya bok (TACK söta M & M för att jag fick låna boken). Ett himlans trevlig möte måste jag ju ta och säga.

Så min förmiddag med Malin(s bok), en kopp thé, någon gott att trycka i ansiktet och en tänd brasa blev hur mysig som helst. Vad har Ni hittat på idag, fina Ni?

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Unknown sa...

Jodu jag har bakat din underbara saffranskaka och himmel vad smarrig den var...;))) Tog en bit och sen åkte den i frysen,annars är den snart slut...haha...Så den kommer jag att baka flera av under julen...
KRAAAM på re!!!

Ida Johansson sa...

Jag har bakat din underbara saffranskaka! Helt ljuvlig, dock hade jag i lite hackad mandel ! Farligt god!

Anonym sa...

Så mysigt du haft det!
Jag har besökt en av mina äldsta vänner (vi har känt varandra i 33 år!!!!) och hon bjöd på te och gott fika!!
Kram från en annan fru :-)

Casa of Mia sa...

Så gott det ser ut, fina bilder:)

Mys och hemtrevnad sa...

låter som en mysig fikastund, det hade jag med idag med mina hkk elever då vi bakade lussekatter som vi avnjöt under lektionen idag...kramis semlan

Jessica sa...

Låter som du har haft en bra dag, själv har man jobbat men har ett kanon jobb som jag trivs med så jag ska inte klaga:-) Kram Jessica

Marie sa...

Var kommer din fina kopp ifrån?