måndag 16 januari 2012

Problem solved!



Å så stod jag där i köket (fortfarande i morgonrocken) och funderade på vad tusan vi skulle äta till middag idag och varför i hela fridens da´r vi inte åkt och handlat inför veckan. Ett litet pliiing-ploooong på dörren senare kom jag ihåg varför. Middagskorgen levererad till dörren och mat för en hel vecka. Tjohoooooo!! Hur tusan kunde jag glömma bort det!

Så. Problem solved. Gud vad skönt när någon har bestämt vad jag ska äta. Älskar´t! Imorgon får ni receptet på dagens mumsiga middag.

Tills dess.

KRAM på er alla fina. Tack för att Ni fortsätter att kika in här hos lilla mig. Ni gör min dag. Varje dag.

// Inredningsfrun

Pssssssssssst...... De ljuvliga orkidéerna i fönsterna i vardagsrummet kommer från Herr Kamprads varuhus och var rena fyndet. Tror jag betalad runt 50 riksdaler stycket för dem eftersom de hade 25 % på alla växter. Jomantackarochbockar.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Undrar bara vad det är för fåtöljer du har?? Sååå snygga! Är de från Ikea??

Sandra på Ön sa...

Underbara orkidéer!