tisdag 14 februari 2012

21:00

Bricka från Indiska.
Doftljus från Durance låg i min lilla goodiebag
från bloggeventet. Love it!

21:00 någonstans på the Island;

* tv - check!
* mys med maken - check!
* chokladorgie - check!
* fotmassage - check!
* nätsurfar (så att jag nästan blir sjösjuk) födelsedagspresent till mig själv - check!
* smyger in och smeker lätt mina söners sömnvarma kinder och konstaterar att KÄRLEK är det enda man behöver. Egentligen. Å så lite choklad.... så klart :)!

KRAM

// Inredningsfrun kväll en vanlig tisdag i mitten av februari

Psssssssssssst....... Söta små ranunklar i glasflaskor blir ett vackert blickfång på vardagsrumsbordet.

4 kommentarer :

Kaffe och Mazarin sa...

Är så fint med ranunkler...Jag bara älskar denna blomman.Ha en fortsatt skön Alla♥ dag. Kramiz:)

MITT VITA HUS sa...

Mmm låter som en härlig alla hjärtans:)

Är inte ett dugg avis på den där goodieBagen;)

Kraaam

Fru Lagom sa...

vad fint =) känns väldigt vårig med blommorna.
jag har följt dina råd om orkidéer som du postade för länge sen och jag är nästan orolig att de ska blomma ihjäl sej *haha* den ena har blommat i över tre månader nu!

ha det fint!
/kräm

Anonym sa...

It's difficult to find knowledgeable people about this topic, but you sound like you know what you're talking
about! Thanks
my website > aromatiska ljus