onsdag 1 februari 2012

Att ha en vinnare och kulturkrock!




Alltså...... Här på the Island är det för tillfället lite mer snurrigt än vanligt. Jag har ju fullständigt glömt bort att berätta vem det var som hade turen på sin sida i utlottningen av husnummerskylten från Ramsign. Den lycklig är Fru Söder som är vinnaren och som snart får en vacker husskylt hem till sig. Maila (info@inredningsfrun.se) mig dina uppgifter och vilken modell du önskar på skylten. GRATTIS!

Å apropå modell har jag fått inbillningen att alla kommer att vara väldans "fancy pants" och "modelliga" al la blogg-bönan herself (amen är hon inte en riktig liten dish så säg!) med kläder som Annorlunda Molly hit (eh... ja Odd Molly då) å andra very expensive märken dit på det kommande bloggeventet. Å så enters Inredningsfrun som liksom fastnat i mjukis och amnings-bh-träsket och som tycker att det känns lite sådär att lägga sina 140 kr/dag mammapengar på en kjol som prasslar gudomligt, när jag istället kan köpa 100 pack blöjor för samma slant. Det kan ju bli en härlig kulturkrock utan dess like :). Men jag tänker så här; Drar jag på mig det finaste H&M (=Härligt & Mammapengsvänligt) har att erbjuda, tar på mig de alldeles för höga klackar och har den HÄR låten i huvudet så kommer jag att känna mig som en million dollar baby ändå. För det sitter ju faktiskt i huvudet hur man känner sig och inte i kläderna man bär. Fastän det ju kan hjälpa lite lite ibland :).

KRAM

//Inredningsfrun

Psssssssssst...... Du vet väl att du kan klicka på det som jag ff:at (fetat och färgat) i texten. Då kan du komma både hit och dit vill jag lova. Varsågoda and klick yourself out :).

Psssssssssst...... igen! Idag har verkligen inte bilderna och texten inte ett skvidevutt att göra med varandra. Men vad tusan. Hoppas ni har behållning av dem ändå :).

5 kommentarer :

Anonym sa...

Hej!
På Monki kan du hitta fina klänningar, rea nu. Sätt ett par färgade strumbyxor till och ett par stövletter. Klart! För en billig peng om skorna finns i garderoben.
Kram

Annie sa...

Åh vilket mysigt kök!

Unknown sa...

Tjooooo hooooo!

Indiandans på pendeltåget! Du gjorde min (och mina medresenärers?) dag med detta besked!
Jösses vad glad jag blev!

Tack snälla, söta du! Mail kommer vilken sekund som helst!

Stooor kram!

Sahra sa...

Helt övertygad om att du är smashing i vad du än sätter på dig. Men med rätt inställning kommer man långt

Anonym sa...

men har du bara 140 kr i mammapeng?? hur kom det sig, låter ju galet!
tack för en tok rolig blogg iaf

Linda