fredag 17 februari 2012

Gör om, gör bättre!




Som jag berättat tidigare håller jag ju på med min lilla blogg-bak-inredningsbok för fullt. Mååånga recept ska läsas igenom och jag håller för fullt på att baka om en del av mina favoriter (som den yummi yummi Black banana kakan på bilderna). Å så passar jag även på att fota om en del bilder också. Man skulle kunna säga att jag befinner mig i ett gör-om-gör-bättre-stadium just nu. Jag vill ju så klart att allt mumsigt ska göra sig rättvisa på bilderna så att ni kommer att vilja baka, baka, baka men framför allt äta, äta, äta :).

Iallafall.

Idag har jag ääääntligen släpat min lilla pommes-lekamen (ni vet ett sådant där sladdrigt gammalt pommes-frites. Precis sådan är jag i kroppen nu känns det som) till gymmet. Jag var ju så grymt motiverad till att börja träna i somras men sedan gick det väl.... ja..... sådär. Sista incheckningen på gymmet gjordes i augusti, så man kan ju inte direkt säga att jag legat i hårdträning. Men imorgon bär det iväg igen, för nu ska Fröken Pommes bli Fröken Biff. Heja mig :)!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Bromans Bravader sa...

Heja dig!!
Och vad spännande med blogg-bak-bok!
Ha en underbar lördag!
Kram