tisdag 28 februari 2012

Mellis-time!

Mellis-time.....
..... med coola tjejer.....
...... massa mumsigt till magen (och golvet!)....
..... och andra godsaker som är sött som spunnet socker :)!
Sötnötar!

Idag har vi haft playdate med mellis-time med fem härliga kids här på the Island. Å playdate och mellis-time innebär som följer;

1. Man får alltid dricka kallt kaffe (vilken jag i och för sig gillar)
2. Det är alltid mer kakor och bullar på golvet än i magen.
3. Det är alltid någon som ska kissa, ha mer saft, vill leka istället för att äta.
4. Ett par "oooooops-var-det-saft-i-det-glaset"-incidenter.

Å varför har (utsätter) man sig då playdate med mellis-time?

1. Ett skratt förlänger livet.
2. Ett skratt förlänger livet.
3. Vad vore livet utan kladdiga härliga kids!?!
4. Ett skratt förlänger livet.

Nu ska jag sova!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssssssst....... TACK söta S för att jag fick fota dina coola tjejer!

Psssssssssst..... igen !!!! GALET många som ville vara med i Beach House-utlottningen och tack för alla härliga kommentarer. För att göra det så rättvist som möjligt har jag dragit en vinnare. Å vinnaren av Beach House-nattlinnet är........... Mia Engstrand(mia.engstrand@glocalnet.net)!!! GRATTIS!!! Nu slipper du sova i t-shirts med Würt-reklam på :). Maila mig din adress så får du ditt nattlinne på posten.

1 kommentar :

Unknown sa...

Åh! Det låter härligt med huset fullt av barn (i allafall om det är för en begränsad tid...) :)

Kolla in hos mig, har en utlottning med lite lyx från Victoria's Secret! Brukar inte sitta fel!

Ha en härlig sooooolig dag!

Kram Jenny