tisdag 28 februari 2012

Om att fylla år!


Jag älskar ranunklar näääästan lika mycket
som att fylla år :).

På lördag fyller jag år. Jag ääääääääälskar att fylla år. Har alltid gjort och kommer alltid att göra. För mig handlar det inte om åldern och att man blir äldre utan att få ha en alldeles egen dag med en massa mys och "ja må hon leeeva" och "hipp, hipp, HURRA". Få träffa lite vänner, bjuda på fika, (förhoppningsvis) prassla med presentpapper och bli lite överraskad :).

Å appropå överraskad ska jag lite senare idag avslöja vinnaren av det härliga nattlinnet från Beach House. Så håll utkik :).

KRAM

// Inredningsfrun

8 kommentarer :

Coolaannna sa...

Jag håller med dig om en egen dag! Mina tvillingtjejer fyller 12 på lördag så här blir också kalas!

Kram Anna

Vita möbler och barnbus sa...

Härlig födelsedags inställning=Dubbel GILLAR :-D

Ha en fin dag
Kram//Anja

Ina sa...

Lovely, lovely, lovely flowers.
Andrea

Concept_By_Sarah sa...

Same here, älskar födelsdagar! Tack för vägbeskrivningen till my's blommar! Kram Sarah

Livet på Vestergård sa...

Härliga foton! Inte många dagar kvar till din dag nu då :)
Kram Kicki

cassandra sa...

Love it! Hoppas jag vinner :)

Dagdrömmar och verklighet sa...

Jag är ny i bloggvärlden men har sedan tidigare följt din blogg då jag älskar dina sprudlande inlägg! Vilken energi och livsglädje du har, härligt!

Hoppas du får en fin födelsedag med mycket prassel!

Kram Malin

Anne-Lie sa...

Att följa din blogg är ett glädje ämne varje dag!
Kram Anne-Lie