söndag 12 februari 2012

Så.

Fråga mig inte vad vi gör, men det ser ut som om vi vunnit på lotto :).
Limhamnsbomber. Limhamnsbomber. Limhamnsbomber. Det enda ord ni någonsin behöver komma ihåg om ni vill få ett långt och lyckligt liv. Kärlek med socker ovanpå.
Amen vaddå. Ett idol-foto måste man väl ändå få visa :). Jag ser lika glad ut som om jag precis fyllt 20 (inte bokstavligen) och äntligen får köpa på systemet.
Att vara någons fru med sin söta allt-i-allo.
Min nya buddy, Böddi, fluffar mitt hår. Fru Sederblad , bakom kameran,
blev oxå fluffad.


. Då var jag hemma igen. Hemma på the Island, hemma hos Bebis och hemma i min käre tv-soffa. Borta bra men hemma är ta-mig-tusan alltid bäst. Alltid. Även om borta har betytt att jag fått ett halleluja-moment med Herr Ranelid, blivit lyft av frugan herself, fått trycka in Limhamnsbomber i ansiktet (fyllda med en too-die-for vanilj/gräddblandning) och blivit fluffad i håret och sminkad samtidigt (Japp. bokstavligen eftersom det blev lite tight med tiden) och stått och sjungit (nåja... skrålat) tillsammans med 180 glada donnor. Det ni.

Allt har varit heeeelt galet roligt och jag har träffat många härliga människor. Mina nya bästa vänner ser ut så här;
..... och utan dem hade jag inte kunnat uppleva denna härliga dag. Bokstavligen. Så tack Provia och Resorb för att ni såg till att jag trots all fick uppleva bästa dagen på väldigt, väldigt länge.

Nu är jag trött, glad och nöjd och kommer att somna med ett stort leende på läpparna. Bokstavligen.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Fler bilder från gårdagens bloggevent hittar ni här och här.

8 kommentarer :

Hem och Lycka sa...

Snygging! Inte alls sotis, haha! ;-)

kram Mia

AnnCatrin sa...

Du är lika vacker som en sommardag med strålande solsken :) din "lilla svarta" spets är såååå fin, vart är den inhandlad?
Stor, varm kram

Jess sa...

Vilka härliga bilder! Ser ut och verkar som det var precis så lyckat som man förväntar sig av detta bloggevent :)

Heléne sa...

Meeen, jag pratade ju med dig ju. Det var jag som kommentera att jag kände igen outfiten! Men jag hade för mig att du var blond. Måste säga att du blev galet snygg i håret, ingen Falcon Crest så långt ögat kunde se (inte innan heller faktiskt).

Kram

Anonym sa...

Tycker nog att du passar bättre som blondin, du ser så hård ut och det verkar du ju inte till att vara, så snälla bli blond igen passar dig bättre och med den fina flätan :-)

Johanna Stålros sa...

Nä jag håller inte med du var assnygg som brunett- tuff brud i lyxförpackning;)
Kul att träffa dig frun.
Kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Halloj!
Är runt och kollar lite på allas foton från eventet. Det verkar som att ni hade en riktigt trevlig tillställning.
Kalas!

Hälsningar
Yohanna

Shopstop-Ann sa...

Verkar ju ha varit sjukt kul, ju! Och du är så fin! :-)