onsdag 21 mars 2012

Flärd!

Vad vore en flärd-kväll utan smink....
..... eller vackra saker till hemmet!?!
Snygga Marie (som driver Gårdby Kafé och Lanthandel) svängde sina lurviga (?)
på catwalken och visade kläder och smycken från Lotta och Mary.
Parfym och flärd. Som handen i handsken!

Plockmat. Nobelpris till den om uppfann plockmat.
Looove it!
Dagens (vad-tusan-gör-jag-med-benen) fru på flärdkväll.

Är det något som som man är värd mitt i veckan så är det ju lite flärd. Å det var jag minsann inte ensam om att tycka, för igår var det en massa flärd-sugna kvinns samlade under ett och samma tak för att mingla, kolla på modevisning, provsmaka mat och annat mumsigt, prova parfymer och smink m.m, m.m, m.m. Härligt!

Å efter gårdagens flärdkväll känns den där sömnlös natten vi hade i natt, med en Lillebror som är fullständigt täckt med vattkoppor (jag visste inte ens att man kunde få vattkoppor typ I ögat....hua!!!) lite lättare att ta. Mer flärd åt folket :)!!!

Nu ska jag kasta mig handlöst ner i bingen

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Elvor sa...

OMG, vilka fina grejor Lotta och Mary hade!!!!! Blev alldeles "till mig!" Nästa gång det blir Öland ska jag DIT!!!
Kram

Jess sa...

Oj, det såg ut att vara ett bra event! Mindre kul med vattkoppor kanske.. Kram!