söndag 18 mars 2012

Oh the crazyness!



Alltså. Idag kommer det hända grejor här på bloggen. Nästan så att ni inte riktigt vet vart ni ska ta vägen. Oh the crazyness liksom.

Så håll er uppdaterade. För ni har.... tja ....ska vi säga.... 20 000 anledningar att inte missa det här.

Som sagt. Oh the crazyness :D!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Nu hänger äntligen kristallkronan på plats över matsalsgruppen i vardagsrummet. Den svarta piedestalen har fått smyga sig tillbaka igen till sitt ursprungliga hörn. Men fortsättning följer om vart den ska får bo permanent :).

5 kommentarer :

Anonym sa...

En tävling med vinster för 20000 kr kanske...

Anonym sa...

Jag gissar på flytt till 20000 kvm tomt. Gud vad ni måste ha roligt åt oss som gissar, funderar och följer er. Jag menar inte att ni skrattar åt oss utan med oss.
Spännande!
Kram

Madelene Ahlström sa...

1: 14 stycken varumärken
2: Beach House säljs i Sverige och Finland! :-)

Hoppas hoppas! :-)

Gamla mamman sa...

Hej där! Nu har jag hittat till dig genom frun - fin blogg du har! Kommer gärna tillbaka :-)

Och en säng hade faktiskt inte varit alls dumt att vinna, det hade varit perfekt till våra två problemryggar.

Svaren tror jag är: 14 varumärken och Beach House säljs i Sverige och Finland!

Tigern

Susanne sa...

Oh - hoppas jag gör rätt nu. Skulle verkligen vilja vinna.
Svar 1: Finland
Svar 2: 14 st

Gillar verkligen din blogg. Har inte gått med i face book änne, men en anledning till att gå med är att du är med där också...Kanske snart...

// Susanne