onsdag 7 mars 2012

Tips och rabatt-nuts!





Denna härliga lill-lördag ska jag börja med att tipsa er om ett par saker;

1. Om jag använder kombinerad fet, kursiv och färgad text så är den i princip alltid länkad och klickbar. Ibland gör jag även texten större för att ni absolut inte ska missa den. Till exempel så här; Facebook . Prova nu att klicka på länken. Very good! Lätt som en plätt va?
2. Nu har jag samlat ihop en massa härliga rabatter som gör att ni, kära läsare inte behöver betala fullpris när ni handlar i deras webb-shopar. Så knock your self out (och prova att klicka på länkarna) hos;

* Louise Interiör som ger 15 % med koden "Frun" (tom 13/3)
* Huset på Landet som ger 25 % med koden "Inredningsfrun" (tom 13/3)
* Zweet´s som ger 25 % med koden "Inredningsfrun" (always!!!)
* Anna Troll som ger 25 % med koden "Inredningsfrun" (tom 20/3)

Om jag glömt någon eller om det är någon som känner för att gå lite rabatt-nuts så maila mig så kastar jag in rabatter och koder fortare än kvickt. Älska rabatter!

Så. Sluttipsat för idag :).

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Idag visar jag lite blandat smått och gott från vårt kära vardagsrum på övervåningen. Där i tv-soffan sitter jag alltid och bloggar :).

9 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

ja, rabatter är ju allti trevligt...kramis semlan

Ekenäsliv sa...

Rabatter tjoho!!! Ikväll ska det klicketiklickas!!!!
Ha en härlig onsdag:)
Kram Anna

frida sa...

Rabatt mums =)

Åsa sa...

Härligt med rabatter =)http://mitthemittjag.blogspot.com/
Kan nån kanske tala om för mig varför inläggen lever ett eget liv?? För det första så blir det radhopp mellan menigarna, vill inte ha det!!
För det andra går det ju inte att flytta runt på bilderna som jag vill och för det tredje så vill jag inte ha sju mils avstånd mellan olika stycken i ett och samma inlägg...
kolla bloggen så förstår ni vad jag menar och kom sen gärna med bra tips =) Tack på förhand, kramis

Dagdrömmar och verklighet sa...

Att fynda är livet! =)

Har samma soffbord som du har men vårt är i trä och inte vitt, måste ta tag i detta med att måla om bordet eftersom jag nu ser att det är sååååå mycket snyggare i vitt (som det mesta är!).

Hälsningar Malin

Linda sa...

Tack för rabatt-nuts. Har klickat hem en Rubens Emma hos Huset på landet.
Kramar Linda

Sahra sa...

Vad är det för tyg du har i soffan. Svarta blommor på vit botten? Det är inte ett DG eller? Ute efter ett liknande.

Jen sa...

Vart har du köpt din soffa? E det en Ektorp från IKEA?

Linda sa...

Tänkte på din matta, var är den köpt?