söndag 25 mars 2012

Vart tog detta året vägen!?!





Vart tog detta året vägen? För ett år sedan låg Lillebror fortfarande i min gigantiska mage och jag hade precis skrivit klart mitt sista skolarbete och gjort min sista examination i skolan. Våren var på intågande och jag hade ett heeeelt år av mammaledighet framför mig. Men vart tusan tog detta året vägen?

Imorgon ska jag tillbaka till skolbänken igen. Härligt, konstigt och spännande på en och samma gång :).

En härlig söndag önskar jag Er!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Igår tjuvstartade vi våffeldagen lite grand. Alltså. Det finns få saker som är så gott som nygräddade våfflor, grädde, glass, sylt och bananer. Eller vad säger Ni?

4 kommentarer :

Anonym sa...

Hej hopp

Visst går åren fortare och fortare.
Gäller att passa på och njuta under tiden. :-)

Följer din blogg sedan ett tag tillbaka. Det är så härligt att kika in eftersom du alltid är såå
positiv. Fortsätt med det.

/Sara i Stockholm

Casa of Mia sa...

Mmm så gott det är med våfflor, kram

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mums!

Kram från Australien♥

Anonym sa...

Åååh, vad mysigt med lite inrednings bilder igen...!! Såå jag har längtat. Tihi! Så fantastiska kort och alltid så fint! Det är det jag startar dagen med, din blogg....sen har jag energi och insperation igen. ;)

Lycka till imorgon nu, fina Du!!