söndag 1 april 2012

Har du lurat någon idag?

Bebis kör sina "moves" i trappen och Lillebror vill så klart
försöka sig på ett par också :).
Trapp-mys. Det bästa myset!
En "jag älskar dig mamma!"-puss.
Kärlek på en trapp.
Blommig blus från Love Forever (Nordljus).
Glada kids från mig.

Då var vi inne i april månad och idag är stora lurar-dagen minsann. Har ni lurat någon idag, månne? Jag drog på så ordentligt med mitt april-skämt, att telefonerna gått varma här på the Island idag. Ha ha ha.... Gud, vad roligt jag har haft (förlåt alla ni som blivit lurade av mig, kunde bara inte låta blir) :D!!

Här på the Island har vi firat och haft lite kalas för Lillebror som fyller ett år imorgon. Så för exakt ett år sedan gick jag här hemma med värkar och var taggad att åka in till förlossningen. Fattar inte att det var ett år sedan! Galet!! Tänk att jag är så lyckligt lottad att vi fått två så underbart goa små killar. Jag är sannerligen rik!

Nu ska jag gör en trippel salto in i sängen och soooova. För imorgon ska jag vara pigg och utvilad för då ska jag in till Sveriges radio Kalmar och prata inredning. Väldans trevligt!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Natalie sa...

Underbara bilder! :)

Annaochlivet sa...

Åhåå vilka härliga bilder! :) Fina ni är! Jaaa man är SÅ glad och tacksam till livet som gett en så underbart fina barn! Nu har jag rattat in radion ;) Ha en fin dag! Kram

Lisa sa...

Så härliga bilder! Grattis till lillebror! :)