tisdag 17 april 2012

Semester!



Armband (från Nordljus) som definitivt ska följa med mig
när jag drar till varmare breddgrader.


Semester. S-E-M-E-S-T-E-R!!!! Geeee mig nuuuuu, säger jag bara!! Jag blir snart helt sjuk och jag inte får lite sol och fräknar på näsan. För här på the Island lyser den sannerligen med sin frånvaro och helt out of the blue (bokstavligen) så kastade himlen ner snö och hagel här idag. Det är ta mig tusan inte OK. Eller vad säger Ni?!?

Tur att biljetten till solen är bokad. Nu gäller det bara att härda ut. Tur att solstrålen Lotta kommer till mig och förgyller och lyser upp ön ett par dagar :).

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

♥ Fyra årstider sa...

Tjohooo snart kommer jag:)

kram Lotta

Anonym sa...

Såg precis nya Lindexreklamen och tyckte det såg ut som dig?! Fuffens??

Kram Jenny

HOUSE of ADELA sa...

Tänk så roligt ni ska ha ihop du o Lotta! Hoppas vi får hänga med på färden;)

Kramar
Adela

Lena - gott för själen sa...

Gosh vilka snygga armband! Vill ha!

Här i Mälardalen har vi också vinter. Bläää!

Kram Lena

Concept_By_Sarah sa...

Här på norra delen av ön skiner solen:-)

kirre sa...

Åh nej,. jag är helt förlorad i din blogg,. UNDERBAR!

Att vara någons fru sa...

<3