onsdag 11 april 2012

Våren kom av sig!



Våren har kommit av sig lite grand här på the Island. På morgnarna ligger de stackars penséerna horisontellt i krukorna utanför entrén och ser allt annat än glada och pigga ut. Det har varit väldans kallt ett par veckor, så nu lääääääängtar jag efter sol och varma dagar då man inte behöver frysa om sina små tår i Converse-skorna.

Så nu tittar jag på lite värmande bilder från sol och sommar på vår altan. I år blir den större (än de 120 kvm den är idag) och man kommer att kunna ta sig ett svalkande dopp. Längtar :)!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Fler bilder från vår altan och trädgård hittar ni i mina album HÄR.

9 kommentarer :

Sofia sa...

Hej! Vad inspirerande med lite altanbilder. Har bott i vårt hus i mer än 3 år men det är nog först i sommar jag kommer att ta mig an trädgården! Lite avis blir jag också: hos er lider blommorna av lite kyliga nätter, här skottar vi snö....Så är det att bo ovanför polcirkeln! Mvh Sofia

Erica sa...

Oh vilka härliga bilder. Får en att längta till varmare tider. Grattis till en supermysig blogg :) kram

Livsnjutaren sa...

Wow vilken stor altan. Jag lägger mig som följare. Vill se mer;)
Kram/Fia.

Anonym sa...

Hej! Nu har jag kollat hela albumet! Här kommer jag verkligen titta in mer! Riktigt sugen man blir på sommar nu!
Trevlig kväll!

Skapa mera och bli lycklig sa...

Vacker blogg, jag blir inspirerad!

kristina - ingen vanlig dag sa...

Så fint ni har det, verkligen inspirerande! Och en pool!! Wow, så gött!

C sa...

Hej! Jag hittade din blogg idag, jag har säkert läst den tidigare men hittade tillbaka idag pga den fina blårutiga tapeten i sonens rum. Jag har funderat på en liknande till minstingens rum som en fond. I alla fall, jag kunde inte sluta att läsa. Fantastiskt vackra bilder och väldigt humoristiskt skrivet. Hatten av för dig. Har själv bara börjat blogga lite smått. Jag har velat prova länge och nu är jag mammaledig med en massa idéer i huvudet så jag tänkte prova. Titta gärna in, och om du gör det lämna gärna en kommentar och kanske något tips på http://adaisysdiary.blogspot.se/
Kram och grattis till en toppenblogg hälsningar Carolin

Elin sa...

Tack för en mycket fin och inspirerande blogg, jag blir alltid lika glad när jag läser den. Tycker er altan är jättefin, vi håller på med en liknande med tillhörande pool så därför undrar jag vad ni målat staketet med för färg? Maken undrar även om det är 45*45 eller vad är det för storlek på läkten?
Ha en bra dag. Kram

Camilla sa...

Här har våren kommit av sig helt, hittills har det kommit 1 dm snö och det fortsätter att snöa, behöver verkligen lite sol och värme nu, så lite inspirerande bilder satt fint! Hoppas att allt är bra och att våren snart kommer på riktigt.
Kram