onsdag 23 maj 2012

Dubbla känslor!

Att säga bye, bye till sina älsklingar.....
... var det svåraste jag gjort på länge.


Idag har mitt hjärta nästan brustit när jag skulle säga hej då till min älsklingar och inte se dem på en vecka. Usch så jobbigt! Samtidigt som hjärtat har slagit en extra liten volt när jag tänker på allt skojsigt som jag ska få vara med om i Turkiet. Mycket dubbla känslor det där.

Men så sitter jag nu i Emmas soffa med ett gäng härliga människor som jag knappt känner och dricker lite skumpa (jamen, vi måste ju fira att vi faktiskt lyckats dra ihop till den här resan), testar kamerautrustning och sitter och brainstormar och försöker pussla ihop det sista detaljerna inför resan. Som till viss del även kommer att involvera Er på ett eller annat sätt. Joåråsåatte.....

Nu, sova. Imorgon, Turkiet! Tjohooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst...... Emma mitt i planeringskaoset.....

..... ser väldigt busy and important ut med
båda lappen och mobilen i högsta hugg.

4 kommentarer :

Philia sa...

Todelooo fining - nu ses vi snart och det ska bli såå spännande!:)

Kram & Sov Gott

P

Anonym sa...

Hoppas att ni får det underbart! Trevlig resa! Kram Jenny

Mary sa...

Ha nu så fantastiskt roligt, det ska bli jättespännande att se vad ni hittar på!!! Kram Mary

Yohanna i Las Palmas sa...

Ja det förstår jag att det måste ha varit svårt.
Inte roligt...
Men en vecka går ju så fort och ni kommer ha så mycket roligt.
Ja ja dåliga ursäkter jag vet, men men ;)

Hälsningar
Yohanna