söndag 27 maj 2012

Från tinitus till tattoo!

Blått, blått, blått. Man måste ju bara älska blått!
Side Mare Hotell. The place to be!
Älskar´t!!
Förfriskningar på väg!
Guldig bikini (Gina Tricot), armband (Creative Lounge).
Den spelande tatoo-killen diggade vår
Big in Turkey låt. Yeay!


Idag har vi varit och strosat runt i Side och tittat på en galet häftig flygshow som nästan gav mig tinnitus. Ouch! Men det är en häftig känsla att se plan som dundrar fram och som gör att hela himlavalvet dånar. Mäktigt!

Å så från out of nowhere fick Emma syn på en liten skummig tattoo-salong som hon drog med oss till och det hela slutade med att jag blev helt hårlös i hela ansiktet, Petra fick nya naglar, Emma fick någon konstig orange hårslinga i håret, Malena fick vacker håruppsättning och så fick vi hela salongen att gunga när vi spelade och sjöng vår Big in Turkey-låt.

Ja. Vad ska man säga. Turkiet! Jag älskar´t!

Nu, natti natti. Imorgon, modeshow.

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

frida sa...

Ni ser verkligen ut att ha det underbart!!

Ellan - Livet hos Ellan sa...

Åh vad det är kul att följa er!! Och jag längtar ju inte direkt mindre till vår resa dit i sommar! Fast min familjesemester blir nog inte riiiiiktigt lika crazy som er... ;) Go girls!!!