torsdag 3 maj 2012

Härliga, härliga dag!



Hej å hå vilken himlans härlig dag det varit idag. Vädret har visats sig från sin bästa sida med sol och klarblå himmel så jag har varit ute i trädgården hela dagen. Där har det grävts, tvättats av utemöbler och planterat lite nya pelargoner. Jag har bara börjat med lull-lullet på altanen och det ska dit en massa mer blommor och annat smått och gott. Så imorgon blir det nog en tur till den lokala blomsterhandeln och se vad för blomster som får följa med hem :). Tänk vad lite grönt kan vara skönt!

Men nu ska jag göre en dubbel salto ner i sängen för jag är helt slut. Trädgårdsarbete tar banne mig på krafterna :).

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Anonym sa...

Mysiga bilder från din trädgård!! Trädgårsarbete är ju superkul träning, slipper man gå till gymmet ;))

Kram J