tisdag 15 maj 2012

I´m ready!

I´m ready. Är ni :)!?!
Pilotbrillor från Gina Tricot, kjol och linne H&M,
halsband Gårdby Kafé och Lanthandel.
Armband Peacemärke (från Nordljus),
klocka från min älskling.

Nu börjar jag få koll på läget med allt som ska tas med till Turkiet. Herreminje så mycket pryttlar jag bara mååååååste ha med mig. För att inte tala om alla kläder. För jag måste ju ha maaaassor av kläder med mig eftersom vi ja... ska hitta på en massa roliga saker. Dessutom kom mitt ljuvligt långa hår som jag beställt idag och som jag ska sätta i nästa veckan. Så snart ska jag svänga mitt 70 cm (japp, 70 cm!! Hellre överdriva än vara tråkig liksom ;D) långa hår och göra musikvideo i Turklandet. Ja, herreminje!!!

Men nu känner jag att I´m ready. Frågan är bara om ni är ;)!! Tjohooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssssst....... 70 cm är alltså ass-lång. Bokstavligen. Hoppas jag inte fastnar någonstans bara. Fortsättning följer :).....

8 kommentarer :

Lena - gott för själen sa...

Jag är redo för vad som helst! Hihi. Ska bli så kul att följa era galenskaper.

Kram Lena

Ninnis sa...

Hej !

Så spännande...hoppas att jag kan få följa med genom kameralinsen...=)

Ha det bra...<3

Kram Ninni

Jessica sa...

låter som en spännande resa, å kul att se dig i långt hår:-) Jag fuskar också då jag har så tunt hår men med lite hjälp kan även jag få en lång tjock hästsvans hhi Kram jessica

Katta Kvack sa...

Ha ha ha, ass-lång. Fan vad kul! Håller tummarna för att du slipper trassel!

Ulrika sa...

Packa nu inte hela väskan full tänk på att du vill shoppa en del där som du ska ha med i väskan hem.
...ulrika

Malenami sa...

Hahah! Hellre överdriva än vara tråkig! Precis så! Hälsa den andra från och herrarna!
Kram!

Gabriella sa...

Vilken underbar kjol!

Malenami sa...

*hälsa den andra frun! ska det stå :)