lördag 12 maj 2012

Kärleken till små lappar!





Jag har en förkärlek till små lappar. Ni vet sådana där "kom ihåg att..." eller "du är mitt allt..." eller "glöm inte handla mjölk...". Ja, det spelar egentligen ingen roll vad det står. Det är känslan av att någon kluddrat ner något på ett litet papper och skrivit ett par ord som bara är till mig!

Sedan finns det ju så klart lappar och lappar. Igår låg det en liten lapp i brevlådan där det stod "Ditt paket har kommit och kan hämtas ut på......." som fick det att pirra lite extra i maggropen.

Man måste ju bara älska lappar :)!! Tjohooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst........ I paketet låg det en liten, liten dröm. Bilder inom kort, så klart :).

Å så ett.....

Pssssssssst...... igen!! Idag får ni lite pics från vår vardagsrum. Inget som har med inlägget i övrigt att göra, men hey! Jag hoppas ni håller tillgodo ändå :)

4 kommentarer :

Elvor sa...

Var har du köpt er skänk? E den gammal och ärvd, kanske?
Nästa vecka ska vi gästa the Island och våra vänner i Lilla Brunneby igen. Tyvärr blir det sista gången då de sålt sitt hus och ska flytta till fastlandet. I vilket fall... Vi ska till Gårdby Café och Lanthandel och inandas den underbara miljön bl a. Ska bli så kul!!!

Kram från Elvor i Varberg

Bella sa...

Fin fina bilder från ert vackra vardagsrum!

Visst är det trevligt med lappar, gulliga kärleksmeddelanden och avier och efterlängtade paket :)

Är nyfiken på vad som låg i paketet ;)

Hoppas du har en trevlig lördagkväll

Kramar Bella

AnnaK sa...

Jag känner igen mig så väl i det där med lappar... Älskar att skriva fästisar, både på datorn och riktiga små lappar på ditt och datt, oviktigt och viktiga saker, små listor här och där... Ännu roligare är det ju att hitta ett litet meddelande från någon annan. =)
Trevlig helg!

Anonym sa...

Följer din blogg. Älskar din stil, erat hem är underbart:) Var kommer kristallkronan ifrån? Ha en bra vecka! Sofia