måndag 14 maj 2012

Nu ska ni får se hålet!

"Hmmmm.... Vad tusan håller de på med där ute egentligen?....."
" Aha! De gräver......."
".... så att jag kan bada i sommar!!"
" Men nu ser det inte så inbjudande ut...."
" ... men det är ändå spännande att kolla!!"


Så. Nu var det dax att visa er hålet som snart kommer att bli en pool. Just nu är det ju bara ett stort hål i marken men snart kommer det att bli en lite bad-oas. Ljuuuuvligt!! Å det passar ju perfekt eftersom jag har beställt århundradets bästa och varmaste sommar i år :).

Det är något konstigt med min mail och jag kan inte svara utan får bara tillbaka det jag skickar. Nååågot irriterande eftersom det är massor att fixa med nu inför resan. Men jag hoppas att det ska fungera inom kort igen.

Nu ska jag kasta mig hejdlöst ner i bingen. Så natti natti på er!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Gottegrisen sa...

Vilken dröm med egen pool! Låter som en härlig sommar vi har framför oss :o)

//Linda

White sa...

Blir bara "lite" avis av Er pool;). Det har jag inte ens tänkt på att det går att bygga pool i trädgården. Varför bara bada i pool utomlands?? Jag får tänka på saken. Tack, tack och åter tack för att du har beställt ett underbart sommarväder. Snälla du skicka beställningen NU. /Kram/W

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad härligt med en egen pool. Lite avis- javisst.