torsdag 10 maj 2012

Oh the ångest!






Idag ska jag iväg och prova bikini. Oh, oh, oh the ångest!!! Det finns inget som är så trist som att prova bikini. Å jag tror inte heller det spelar någon som helst roll hur man ser ut i sin lilla lekamen heller för den delen, för ett provrum, är ett provrum, är ett provrum. Ångest i kvadrat liksom. Är det något med speglarna? Är det något med ljuset? För det kan ju liksom inte var fel på oss miljoner kvinns, eller hur :)!?!? Nä. Det är fel på provhyttarna helt enkelt. Det bestämmer vi, tycker jag!!!

Nu. Off to the provhytt. Wish me luck :D!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Idag visar jag lite pics från min lilla bloggsoffa uppe i vardagsrummet. Håll tillgodo :).

6 kommentarer :

Ellan - Livet hos Ellan sa...

Ni har så fint och så många vita soffor. Det har jag också, dock inte så vita längre. Vad har du för trick för att hålla dem så? Jag tycker inte det spelar någon roll hur mycket man tvättar och andvänder vanish - de är ändå solkiga när de är nytvättade! Tips från coachen, tack! :)

Å du - bikini på dig - du rockar i allt!

Livet på Landet sa...

Visst är det hemskt.. Samma visa varje år och samma dåliga samvete att man inte började "tänka" på kommande badsäsong tidigare.
Jag lyckades iaf få ner en superfin bikini förra veckan i påsen.

Lycka till!!!

Kram

Anonym sa...

Kan du inte slå ett slag för dessa hemska trånga provrum. Jag vill att de skall vara större finnas en hylla till mina dyra progressiva glasögon, krokar i massor en fin belysning gärna en stol och framför allt inte dammigt. Du kanske skulle designa provrum att trivas i.

MADE by ANNIE sa...

Ååh, du har så rätt!!
Vi åker med familjen till Turkiet sista veckan i maj också (ska spana efter er;)),och jag har fortfarande inte kommit till skott med någon bikini.
Och det finns ju som sagt en anledning!!
Ångest här med....

Vad fint du har det i din bloggsoffa!!

Fortsatt trevlig kväll//Annie

Anonym sa...

Åh, jag har likadana ljusstakar som du har på soffbordet! :) Nu kändes mitt hem genast lite mer chict än förut... :)

/Therese

Lotta sa...

Det finns fulspeglar och finspeglar...så är det bara. Och de flesta provrum har fulspeglar!