tisdag 15 maj 2012

Resfeber!



Det börjar kännas nu. Att det inte är så långt kvar tills vi åker till Turkiet nu. Jag börjar ana lite resfeber i maggropen. Älskar´t!! I vanliga fall brukar jag packa dagen innan jag ska iväg någonstans men denna gången har jag börjat förbereda en massa redan nu. Vad jag ska ta med mig och så. Då ser det ut så här....
Men det kommer att bli ordning och reda när jag fått organisera lite..... hmmmm...... hoppas jag.....

Idag ska jag bege mig in på ännu mer fuffens som jag hoppas kommer att generera i trevligheter. (Gud vad jag älskar fuffens!!) och sedan måste jag fixa lite inför morgondagen då vi får celebert besök här till the Island. Sheize så kul!!!

En härlig tisdag önskar jag Er alla goa.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Idag visar jag lite pics från min favoritmöbel här hemma. Ett gammalt avskavt bord som jag fått ärva. Ni har sett det tusen miljoner gånger och kommer säkert att få se det lika många gånger till :).

4 kommentarer :

Camilla sa...

Så härligt med Turkiet! Vi var där (Side) förra året och reste med Solresor. Senare i sommar blir det Turkiet igen :-)

Casa of Mia sa...

Bordet är underbart! Förstår att du har lite resfeber men det skall man ju ha, kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Härligt med besök. Jag sâg att hon skulle komma inne hos henne och fick ju kika in här dâ för att se vad du sa om det ;)

Juste packning ;)

Hälsningar
Yohanna

Annie sa...

Wow vilken snygg bricka!