lördag 26 maj 2012

Tvillingsyster!

En Inredningsfru. Men vem är det som
smyger upp där bakom?

Det är ju Petra. Perfekt med en puma som kan berätta hur man posar
framför kameran. Först måste man fluffa håret.....
...... sedan "strike a pose"........... undrar om hon godkänner den här posen.......
....... nä nu var jag nog lite busig.....
...förstöra bilder får man ju inte göra .....
...... nä, det här hade jag ju inte skrivit upp mig på, tänker Petra.



När personalen på hotellet kom fram och frågade mig och Petra om vi var tvillingsystrar tog jag det som största komplimangen eftersom hon är den fräschaste fyrtioåringen ever och snygg som få. Å trebarnsmamma dessutom (life is verligen orättvist!!!). Att jag då på kuppen ska ha åldrats en sisådär åtta år bara över en natt frågade jag dem om inte om. Lika bra att stanna där liksom :).

Men hey! Ett glatt humör har jag iallafall.

Nu, frukost. Snart, Jeppsafari.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Vill ni se lite behind the scenes så klicka HÄR!

4 kommentarer :

livinganddreams.blogspot.com sa...

Vilka snyggingar! Ni är faktiskt lite lika! Du är ju fräsch du med!
Fina naturliga bilder på Petra, i like.. Man behöver inte alltid posa järnet ;)

Shit pommes frittes ni verkar ha galet kul!
Ska jag skicka ett paket Tena lady?! ;)

Ha en härlig dag!
Kram Tess

Anonym sa...

Hei. Det ser ut som om dere har det utrolig gøy. Synes du har så fin hvit kjole. Blitt glad om du kunne skrevet hvor du har fått tak i den? Have fun!!!

hemfeminin sa...

Hej Marika, du ser ut fantastiskt på de här bilderna
Din nya frisyr är jättefin!
Kram

Susanne/Hemfeminin

Anonym sa...

Å vad snygga ni är och ni ser ut att ha det underbart :)

Vart kommer din snygga klänning från? Skall själv till Turkiet om 2 v så jag skulle verkligen vilja ha denna. Om du inte hinner svara så kanske någon annan vet vart den kommer från.

Ha det så gott

Kram

Anette