söndag 13 maj 2012

Vind i seglen!


Allt i livet har sin tid. Ibland har man motvind och ibland blåser vind i seglen. Just nu blåser det som tusan här på the Island och då är det ju bara till att, ja, följa med. Inte tveka och stanna upp, bara tuta och köra. För jag vill banne mig inte sitt där på ålderdomshemmet om en sisådär 50 år och vara bitter för att jag inte vågade göra saker i livet. Nä, jag vill sitta där med ett leende på läpparna och minnas de tider då vinden blåste mitt håll och jag kastade mig hejdlös ut och inte riktigt visste vilket håll det skulle barka åt.

Så nu tutar och kör jag. Å ser vart jag hamnar :). Tjohoooooooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun som hamnade på rätt plats vid rätt tillfälle :)

Psssssssst..... Jag har tusen bilder (nåja,,, inte bokstavligen) på saker jag ska visa er. Men tiden (ständigt denna jakt) har inte funnits att gå igenom dem ännu. Så idag får ni hålla er tillgodo med lite fler pics från hallen. Håll tillgodo :).

1 kommentar :

Lena - gott för själen sa...

Vad spännande! Det blir nog bra åt vilket håll det än blåser.

Kram Lena