tisdag 12 juni 2012

Bara chilla!


Vepa "Lantliv" från Louise Interiör.

Ljusstakar från Louise Interiör.
Det blev stora fejjardagen här hemma på the Island igår. Städning, tvättning och en massa annat not-so-sexy-indeed-vardags-måsten som jag betade av. Bäst av allt var nog ändå att jag äääääntligen kastade in alla gardiner, som hängt i vardagsrummet, in i tvättmaskinen. Det var inte en dag för sent. Host, host så dammiga! Eftersom jag städade och tog i, så jag nästan dog den lilla lilla städdöden, (nämen hellre överdriva än att vara tråkig liksom), ska jag ägna mig åt att göra nada, nichts, nothing idag. Så. Idag ska jag köra en skön morgonrocksdag och bara chilla.

Eller ja..... Förutom att jag ska jaga en upptäckarlysten liten ettåring då, vill säga (för Lillebror är preciiiis överallt just nu)..... å kanske plantera lite nya blommor.... å rensa i jordgubbslandet..... å börja måla pumpuhuset till poolen..... å slipa solstolarna...... och baka paj inför fikabesök imorgon.... men sen blir det softish deluxe. Bästa :)!!!

Nu, frukost. Snart, nada-nichts-nothing.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Idag bjuder jag på lite pics från vårt gardinlösa vardagsrum. Håll tillgodo!

1 kommentar :

Maj sa...

Vilken fin bild på dina pallar...fick direkt en känsla av att det är "dina barn", konstigt. En lite äldre och så minstingen...../M