lördag 2 juni 2012

Bättre än hotellfrukost!





Hotellfrukost i alla ära, men att få äta helgfrukost uppdukat lite extra fint inne vid matsalsbordet i vardagsrummet (som vi alltid gör på helgerna) går inte av för hackor det heller, vill jag lova. Bästa!!!

Idag packar jag med mig kidsen och drar iväg på äventyr (medan min käre make ska fortsätta sitt poolbygge här hemme) och jag ska bara njuuuta av att få andas ölandsluft i mina lungor igen. Härligt!

En mysig lördag önskar jag Er alla goa.

KRAM

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Coolaannna sa...

Mysfrukost på lördagar är inte fel!

Kollar dina tidigare inlägg och läser dem med ett leende på läpparna. Ni gjorde det¨!

Kram Anna

MITT VITA HUS sa...

Men så fint, nu är ju bilderna större:)

Kram och fin dag!

Concept_By_Sarah sa...

Ölandsluft är bäst! Längtar till jag kommer dit, dröjer bara knappt en månad:-). Kram

Browneyedgirl sa...

Mysigt med en god frukost i hemmet =) Du ser ut att ha haft en härlig resa, och så hem till regnet *suck* eller ja här hos mig regnar det i alla fall =) Yummy yummy yummy i got love in my tummy *hihi* Det sjöng Monica i ett avsnitt av vänner, det har jag koll på, älskar den serien =) Kram och ha en toppen dag

Fru Froby sa...

Galet snygg kaffekopp (med fat), va kommer den ifrån???

Unknown sa...

Ser att du har fått till de stoooora bilderna! Jättefint! Du är ju så duktig med kameran så då är det skoj att se dina bilder i största möjliga format!

Kram Jenny