fredag 8 juni 2012

En vecka senare!







Jamen, jag saaaa ju att Hotell Post var fint :)!

Så. För en vecka sedan kom jag tillbaka hem från en vecka i solen och värmen och sedan dess har jag varken sett sol eller värmen. Men hallåååå!! Så här kan vi inte ha det! Så. Upp och skaka rompa nu och dansa soldans så det står härliga till. Jag skakar min lilla lekamen till den HÄR låten (som, by the way, jag och min sångpartner in crime ska göra om lite och ha med i repertoaren när vi spelar HÄR i sommar :). Tjohooooooooo!!

Så inget dansa/pausa här inte utan kör så det ryker så kanske vi får hit lite sol och värme.

Nu, kexchoklad. Snart, tandborsten.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst....... Tips, tips! Om ni ska ut och köra och övernatta i närheten av Oskarshamn i sommar så måste ni bara stanna på Hotell Post (se bilderna ovan). Bästa, bästa!!!

4 kommentarer :

Marianne sa...

Skall bli kul att höra er sjunga i sommar! Kram mor

Emschen sa...

Njä Oskarshamn blir det inte men däremot så försöker jag övertala Kärleken att vi borde ta husvagnen till Öland och barnen givetvis till djurparken. Har inte varit på Öland sen jag var tre månader-ish.
Kram

Browneyedgirl sa...

Tror säkert ni låter underbart =) Och vilken lyx med hotell *hihi* Ha en härlig dag fina du <3 Kram från lilla mig

Anonym sa...

Snopet att se att du varit i "min " lilla håla...!! Hotell Post blev verkligen fint efter renoveringen ! Men en duktig fotograf oxå ! Tack för en inspirerande blogg ! kram :)