söndag 17 juni 2012

Instagram-junkie!




Alltså. Instagram. Jag håller nog på att bli en Instagram-junkie (heter "Inredningsfrun" även där och följer du mig HÄR får du upp allt jag postat på Insta). Gud så roligt (eller är jag bara lätt-road) och snacka om quick-fix liksom. Klick - posta, klick - posta. Bästa!

Efter alldeles för mycket vuxen-kalas igår i kombination med alldeles för lite sömn ska jag nu slänga upp min lilla lekamen på sofflocket. Eller ja, slänga och slänga. Mer häva sig upp..... typ. Det är ju en himlans tur att jag har så förbenat trevligt när jag är på galej så att det är värt att var lite ..... trött dagen efter :D.

Nu, soffan. Snart, ännu mer soffa.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Att en del tycker att lupiner är ogräs kan jag ju inte förstå. Jag bara älskar dem! Nu pryder de bordet i vardagsrummet. Älskar´t!

8 kommentarer :

Iris // Alla dagars kaos sa...

Räknas det som ogräs? Jag har nog inget emot om det växer lite ogräs i min trädgård i så fall, de är ju väldigt vackra :)

Jag följer dig på instagram nu, är också jätteglad för det fenomenet, det är ju så enkelt att bara uppdatera lite snabbt när man inte har tid eller tillgång till alla bloggtillbehör :) Inredningskaos heter jag på instagram förresten :)

kram /iris

Septemberflikka sa...

Jag gillat Lupiner, för mig är det barndomsminnen.

Har varit på lyckad fest är det helt ok att vara lite trött dagen efter ;-)

Kram

Emschen sa...

Instagram är kanon! Älskar't! Följer givetvis dig där också. :)

Kram

Madde - Dagarna.nu sa...

Kul att du också har hittat till Instagram, har lagt till dig nu.

Jag tycker inte att lupiner är ogräs, de får gärna växa hos mig.

Lina sa...

Ja är lupiner ogräs? Tror jag inte :P De är ju så vackra och dofta ju så gott :)

Vad ska du och din familj göra på midsommar? :)

Följer dig på instagram nu :)

evalevabo sa...

Fiiina bilder lovely
Kram Eva

Therese sa...

Hej! tack för din fina blogg och allt du delar med dig av. Det inspirerar verkligen. Måste säga att du har visat upp många snygga klänningar sista tiden. Var har du köpt den vita och den beiga som du hade på dig i Turkiet ? Tack för att du är du! /Therese

Therese sa...

Hej! tack för din fina blogg och allt du delar med dig av. Det inspirerar verkligen. Måste säga att du har visat upp många snygga klänningar sista tiden. Var har du köpt den vita och den beiga som du hade på dig i Turkiet ? Tack för att du är du! /Therese