torsdag 21 juni 2012

Packa!





Sommarens finaste ljuslyktor från Louise Interiör.

Så. Årets första stranddag är då här och jag befinner mig just nu i det där "packa-packa-packa-vart-är-solskyddsfaktorn-packa-packa-packa-har-vi-fått-med-plasthink-å-spade-packa-packa-packa-vem-vill-ha-äggmacka"-stadiet som är så himla härligt och lugnande för en tvåbarnsmammas lilla själ. Nåja. Det ser ut som om vi skulle ut och resa a la charterstyle fastän vi bara ska tillbringa dagen på stranden. Men sådan är jag. Bättre ha med lite för mycket än att ha glömt något livsnödvändigt. Men imorgon (om vi åker till stranden) blir det en mer "har-vi-med-alla-kids-å-resten-kan-vi-köpa-på-vägen"-approach till det här med strandlivet. Den funkar den också :).

Nu, packa. Snart, stranden.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Idag visar jag er mitt senaste fynd! Å vad passar bättre på sommarlyktorna än söta små djur? Inget för den insektsrädda, kanske, men jag är iallafall barnsligt förtjust i dessa små ljuslyktor. Som att äntligen få ta in de där små insekterna som man kom hem med i små glasburkar, som man på en gång fick gå ut med igen. Men denna gången får de stanna kvar inne :).

2 kommentarer :

Therése S sa...

Så fina lyktor. Hoppas ni hade en bra dag på stranden.
Glad midsommar!

a piece of happiness sa...

Såå fina lyktor!