fredag 20 juli 2012

Händerna fulla!


Min underbaring!!!


Alltså. Jag har händerna fulla av Lillebror för tillfället. Han är som en liten virvelvind som tultar runt och skrattar mest helat tiden. MEN. Han är ööööverallt. Å med överallt menar jag verklgien ööööverallt. Heeeela tiden. Så om ni undrar vad jag gör om dagarna (och hur jag kan fika så mycket och äta kvällsmackor utan att gå upp en massa i vikt) så vet ni nu varför. Jag jagar en Lillebror. Bästa träningen ever :)!

Nu, sätta mig i bilen. Snart, få fina naglar.

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

Stina sa...

Så mysiga bilder.:-) Stina

Septemberflikka sa...

Känner igen det där. Har en snart 2-åring hemma som håller mig sysselsatt om dagarna. Med en järnvilja. Puh!

Ha en fin fredagskväll!

Kram

Anja sa...

Men jösses....när blev din lilla sötis så stor :-) känner igen det där.....här hemma är träningen 1,5 åriga lillebror :-) Ha en underbar dag! Kram//Anja

Dagliga Ljusglimtar sa...

Ja de små liven är verkligen överallt, har samma här, men han har inte lärt sig gå än. Så snart får jag min träning!

Johanna sa...

Va fina ni är!