torsdag 19 juli 2012

Hooked!



Nästintill bladlösa pioner.
Pion(blad) i skål (från Modesto) funkar det oxå!


Trots ihållande regn heeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen idag (igen) så drog jag med min käre far ut till golfbanan för att träna lite. Efter att jag haft ett tiiiiiny tiny uppehåll med golfen på en sisådär 15 år (jag började när jag var 15 år och slutade när jag var 17 år) kände jag nu att det liksom var dax att börja igen. Å nu är jag återigen hooked så det står härliga till och ska träna, träna, träna och se till att klå både mamma och pappa (10hcp) till nästa år. Hur svårt kan det va, liksom :)!?!

Så om det är visst bortfall från bloggen nu så är det för att jag står och svär.... eh.....tränar på golfbanan :).

Nu, stretcha. Snart, horisontellt läge.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst.... Häromdagen demolerade Lillebror mina vackra små pioner så jag la alla bladen i en liten skål med vatten. Det blev sött det oxå :).

4 kommentarer :

♥Linda♥ sa...

Pluspoäng till dig som vågade dig ut trots regn och råkyla! Själv gjorde jag bara en kort tur till Paradis och restaen av dagen har jag varit inne och kurat. Till och med tänt brasa :)

Vi håller väl tummarna för bättre tider...

//Linda

Beautifulosophy sa...

Vad kul att vara hooked på något! Jag vill också börja med golf, men tar så mycket tid...
Caroline

Johanna sa...

Doften från pioner...mmm. Ljuvligt!
Var över en snabbis på din ö häromdan som så många andra, men dessvärre fanns inte riktigt tiden till att utforska den närmare. För vad fint ni har det därute!
Ha det gott!

Linda sa...

Ja golf ja. Hmm, började jobba på att ta grönt kort men blev aldrig riktigt klar. Får väl ta upp golfandet när barnen blir lite större och vi kan åka till banan alla tillsammans. Både barnen och mannen spelar.

Problemet är att jag blir så j....a förbannad på mig själv när jag spelar. Vill liksom vara bäst på en gång. :)

Kram