söndag 2 september 2012

Att inte vara som ni tror!



Emellanåt träffar jag på er läsare och det är ju alltid väldans trevligt. Å lite spännande ska jag nog också tillägga eftersom ni ofta spontant kläcker ur er hur ni tror att jag är. För jag är ju inte alltid som ni trott (är någon någonsin det?). Ofta får jag höra att ni uppfattat mig mycket längre på bilderna från bloggen än vad jag är in real life och det tycker jag är extra kul eftersom jag gärna hade varit ett par centimeter längre än de 169, 7 cm över havet som jag är.

Å vart vill jag komma med detta, kanske ni sitter hemma i era stugor och funderar på nu?!? Jo. Jag har fått maaaaassor av mail och frågor kring storlek, längd och passform på mina nya stövlar. På mig (som då är 1,70 m-ish) går stövlarna precis under knäet. Jag har 38 i stl i mina och de sitter perfekt och inte en tillstymmelse till trånga även om jag ligger mellan 38-39 i skostorlek i normala fall. Å på mig är stövlarna inte alls trånga över vaderna även om jag är heeeelt fel person att fråga eftersom jag har likadana vader som Chicken Little. Oh, the sexyness...... hmm.......

Så. Nu vet ni. Så skynda att fynda för det är fortfarande feting-rabatt till och med idag. Bästa!

Nu, mintkrokant och kaffe. Snart, webb-shoppa.

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Anonym sa...

Och jag satt precis och funderade på hur du klarar av vita soffor med småbarn? Jag vill sååå gärna ha vita soffor, och tro mig, jag har testat Men även med tvättbara överdrag så blev de snabbt rätt sunkiga ... Dina ser himla vita, fräscha, crispiga ut!

Sandra